2017. november 22. szerda, Cecília
a a a
Összes autó/motor hír
Rövid leírások megjelenítése: Be /  Ki
Amikor az erdő közepén épp próbálsz kilógva ellensúlyozva nem beborulni a fák közé, és hirtelen elmegy az áram...
A Semi ugyan nem váltott ki akkora hisztériát, mint annak idején a Model 3, de igazán nagy cégek is rendeltek már belőle.
Az autópályán jön egy "sípolás", a kijelzőre kirak egy nagy levegőfutómű sárga jelzést és aláírja : Luftfederung Systemstörung.
Nem volt elég az ötezer lóerős sportkocsi, a Devel a luxusterepjáró-műfajban is a csúcsra tör.
Az Ampera-e nagyon jövőbe mutató technikára épült, de nem szabad elfelejteni a biztonságot se.
Úgy néz ki, 2018 első negyedében, azaz durván két és fél évvel az első modell bemutatása után elkezdődhet az európai offenzíva.
A Lynk & Co ötajtós kompaktja a V40 utódját vetíti előre, bár még fél évig titokban kellett volna maradnia.
A Lynk & Co ötajtós kompaktja a V40 utódját vetíti előre, bár még fél évig titokban kellett volna maradnia.
A tízéves Civic-et kezdjük elhasználni, váltanánk. Emelt hasú autó kéne, ötmillió a keret széle.
Tarolnak az apró SUV-ok, és mint a Juke sikere mutatja, ezeknél előny a kreténség. Hát most a Citroen is kitett magáért.
A számokat eddig is ismertük, de most itt egy videó. Gyors. Nagyon gyors.
Elképesztő összeget, mintegy harmincmilliárd fontot költenek villanyautókra és autonóm járművekre.
Amikor valaki azt mondja – sose fognak már ilyen autókat készíteni -, jó eséllyel egy ilyen Mercedesre gondol. Persze az is lehet, hogy nem, de akkor lehet, hogy csak alulinformált.
Miért szállítanak gazdájához tréleren egy sportautót? Hogy útközben nehogy baja essen. Nem jött be.
A németek nem szerénykednek: azt mondják, tökéletesítették az eredetit. Hamarosan a bemutatót is megtartják.
Városi kisautót keresünk az asszonynak: alacsony nőnek benzinest vennénk.
Hány gazdagnak volt itthon Bugattija? Alfája? Maseratija? Húsznak? Negyvennek? Kik jártak a Svábhegyi Versenyre? Pár név: Delmár, Hartmann, Zichy, Horthy, Páger, Szent-Györgyi. Ugye?
Biztonságosabbak lehetnek a veteránjaink is a technológiával, amelyet egy Caddy-n mutatnak meg.
A sok százezer megrendelő hónapokat, éveket vár rá, miközben bő két tucat csak úgy pihen egy parkolóban.
Egyelőre nem valódi fotókon, csupán számítógépes rendereken látható az SCG 004.
Te mit áldoznál fel azért, hogy konnektorból tankolhass és ingyen parkolj? - kérdezi a Toyota. Ezt még otthon is tele tudod nyomni árammal.
Te mit áldoznál fel azért, hogy konnektorból tankolhass és ingyen parkolj? - kérdezi a Toyota. Ezt még otthon is tele tudod nyomni árammal.
Kipróbáltuk a méregdrága kísérleti villanyautót, amit magyar mérnökök tettek önvezetővé.
Kevés menőbb dolog van annál, mint saját két kezeddel épített, zöld rendszámos autóddal veretni a forgalomban. Még akkor is, ha az a házibarkács villanyos amúgy egy borzalmas lélekvesztő.
Futamgyőztes autó, de olyanból volt pár a német világbajnoknak. Fele ennyit vártak érte.
Mire számítsak 200 ezer kilométeres, automata váltós példányoknál? Az S80 a favorit.
Villanyautóban ugyan még nem állnak jól, de a Mazdával közösen addig összehoznak valamit.
Szép? Ugyan már. Erős? Hatvan lóerő, hahahaha! Mégis tudhat valamit, ha így tartja az árát.
Ma már egyértelműnek tűnik: ha BMW, Suzuki vagy Peugeot, akkor autó. Esetleg motorkerékpár. De nem ezzel kezdték, ahogy sokan mások sem.
A Virtus az aktuális Polo négyajtós változata, már a VW legfrissebb kisautó-alapjain.
Elkészült a korábban beígért benzin-elektromos Clarity, jó fogyasztással és jelentős null-emmissziós hatótávval.
Elkészült egy videófalas, high-tech terem. Nemsokára ez lesz a reptér agya.
A 3,6 literes, hathengeres bokszer nekifeszült a görgőknek, a 911-es segge szépen leült, s közben felcsendült a motorhang, amire hónapok óta vártunk.
A 3,6 literes, hathengeres bokszer nekifeszült a görgőknek, a 911-es segge szépen leült, s közben felcsendült a motorhang, amire hónapok óta vártunk.