2017. november 19. vasárnap, Erzsébet
a a a
Összes autó/motor hír
Rövid leírások megjelenítése: Be /  Ki
A Giallo Ferrari színből gyárilag csak 400 darab készült, az eladó példány ráadásul alig futott többet 6 ezer kilométernél.
Ha nagyképű akarnék lenni, azt mondanám, keresztbe raktam egy 700 lóerős Nissan GT-R-t. Pedig igazából a GT-R rakott keresztbe engem.
A Renault-Nissan-Mitsubishi vezére szerint az autómegosztó szolgáltatások egyelőre nem veszélyesek az autóiparra, és ez még sokáig így marad.
Ha nagyképű akarnék lenni, azt mondanám, keresztbe raktam egy 700 lóerős Nissan GT-R-t. Pedig igazából a GT-R rakott keresztbe engem.
Hülye kérdés, nyilván BMW-vel. Sokkal fontosabb viszont, hogy milyen távon?
A középkategóriás túraenduróiknál az ősi bölcsességhez nyúltak, miszerint a legjobb tuning a köbcenti.
A nepperkedés aranykora – a Becsületesnepper kétmillió kilométer körül jár, most elmeséli, hogyan kezdte és hogyan folytatta az ipart. Telexek, éjszakai utak, apróhirdetések, para a piacon.
Nem batár, hanem ésszerű közlekedési eszköz lett a BMW C 400 X.
Bár hivatalosan még be sem mutatták az Urust, a legújabb előzetes szerint homokos terepen magabiztosan mozog.
Nem igazodok ki ezeken a szabványokon, sosem az van a motorolajon, ami itt le van írva.
Tankoláskor csak 35-36 liter gáz fér bele, de ha jól számolom, 41 liternek is bele kellene férni.
Fillérekből töltöd, ingyen parkolsz, viszont kétszer lassabban utazol vele messzire. Kéne?
Majdnem egy tonnát faragtak a nagy kupé tömegéből, hogy igazán versenyképessé tegyék.
Nem képletesen, hanem tényleg, az RSV4 RF-et a MotoGP-ből származó aerodinamikai elemekkel látták el.
A Seat második SUV-ja, az Arona a nagyobb Ateca sikerét ismételné meg a kis SUV-k között.
Gyárbezárás nem várható, viszont a jelenlegi Opel technikát kidobják, amilyen gyorsan csak lehet.
Kopott csípő miatt jobb lenne az utóbbi, de az már túlmegy a kereten.
Komoly futómű, sportendurós kialakítás - veszedelmesnek ígérkezik.
És kiderül az is, miért nincs kézi váltós a leggyorsabb Porschéból.
Jövő januárban érkezik az utód, de lehetséges, hogy az már csak Észak-Amerikában és Kínában lesz kapható.
Ez nem autó. Négy kereke van, persze. Meg kormánya meg ülése meg lámpája meg motorja – úristen milyen motor az, 7,7 literes. Nem evilági dolog.
A japán gyártó nem kockáztat félkész technikával, még akkor sem, ha piacot veszítene ezzel.
A Hongqi L3 az Audi A4 korszerű kínai alternatívája lehet a pártállam középvezetői számára.
A Hongqi L3 az Audi A4 korszerű kínai alternatívája lehet a pártállam középvezetői számára.
Ez még mindig nem a régóta várt, középsúlyó túraenduró.
Ezt elvileg egy utcai autóba szánják – alighanem azért, hogy segítsen gyorsítani a Föld forgását.
Bemutatták a bajorok Gold Wingjét, a K 1600 Grand Americát.
A négyeshez hasonlóan a hármas BMW sportváltozatából is elkészült a továbbfejlesztett változat. És ez sem lesz tömegtermék.