2017. április 25. kedd, Márk
a a a
Összes autó/motor hír
Rövid leírások megjelenítése: Be /  Ki
Sőt, az M részleg vezetője szerint a dupla kuplungos automata napjai is meg vannak számlálva.
Nagy hajrával, de összeállt minden a Morinin – ülés, tank, ami csak kell egy szép, hosszú túrához. A hosszú persze csak a gép ismeretében értendő annak, hiszen 720 km lesz az egész.
Törvénysértésre sem biztatnálak, de álszent sem akarok lenni.
A legújabb hírek szerint 1020 lóerős lesz a komplikált hibrid hajtásrendszer.
A Guangzhou Auto évek óta Trumpchi néven árusítja személyautóit Kínában, de Trump elnök miatt változtathatnak ezen.
Az új Type-R visszaszerezte a körrekordot a Volkswagen Golf GTI Clubsport S-től.
Bírja a sok kilométert, a tempót és ne egye az olajat. Csak a Corolla marad?
Eddig nem lehetett megkérdőjelezni egy közlekedési tábla jogosságát, legalábbis közigazgatási úton. Az új szabályozásnak köszönhetően jövőre már lehet kifogást emelni.
Az ábécé még nem megy, de a szoci márkákat már sorolják fejből.
Ismét a Honda Civic Type R tartja a fronthajtású autók körrekordját a Nürburgringen.
Névre szóló borítékban nyolcvanezres csekket kapott munkahelyi címére egy nő, akinek nincs és soha nem is volt autója.
Kossik Jánossal, a Porsche Buda kereskedés Das Weltauto márkavezetőjével beszélgettünk arról, hogy mit kell figyelni egy használt autón átvizsgálás közben, milyen hibákért lehet alkudni, mely extrák a valódi értéknövelők, mikor kell feltétlenül elengedni a jónak tűnő kocsit.
Gyanútlanul sebességet mért egy rendőr Brazíliában, amikor váratlan támadás érte.
Gyanútlanul sebességet mért egy rendőr Brazíliában, amikor váratlan támadás érte.
Nem is kevésre, bő 300 millióra. A Tesla nem fizet és átláthatóságot kér.
Nem is kevésre, bő 300 millióra. A Tesla nem fizet és átláthatóságot kér.
Sehol a Cobra 11 romantikája. Magyar kamionos mesél egyenesen a frontvonalról.
Két szülő, négy gyerek és a csomagjaik is kényelmesen elférnek a kompakt Honda FR-V fedélzetén – nagyon kevés autó tud hasonlót.
Ott maradt a kulcscsomód a Hungexpón? Nyugalom, találtunk egyet, aminek nincs gazdája.
Úgy tűnt, csak a Dacia Logan kombi fér bele a keretbe, aztán megjelentek az új Ladák.
Teljesen új a Lancer, de két évet állt, így aggódom kicsit. A kereskedő szerint jó lesz a csere 20 ezer kilométernél. Hagyjam benne, nem lesz baj?
Nem csak az Up! alapjait, de a hajtását is megkaphatják. Nesze neked Vision E.
A Doblo nem erre való. Kéne valami erősebb, lehetőleg dízel az 1,2 tonnához.
A Doblo nem erre való. Kéne valami erősebb, lehetőleg dízel az 1,2 tonnához.
Ismered az érzést, amikor megállsz a Parádén, és kinyögöd: hát ez meg mi?!
A Trabanttól a Volgáig jól megfértek egymás mellett a keleti blokk autói, de a show-t a kabrió Kispolszki lopta el.
Kétmotoros Swifttel a Pikes Peaken? Ilyen gépeket csak a legjobbak tudnak úton tartani. A japán szörny, Tadzsima Nobuhiro közéjük tartozik.
Valószínű így később, mint a Model 3, de csak kibővül végre az i-sorozat.
Legalább akkora meglepetés, mint a villanyos szupersportautójuk volt. Cserélhető akkumulátorokkal dobnák piacra.
A mikuláscsomag kalandos élete, a legfontosabb tanulsággal: ne fizess!
A Daimler-Benz és a Peugeot után az idén 120 éves koprivnicei nagyvállalat a kontinens legidősebb autómárkája. Viharos történelme során a nemzetiszocialisták és a kommunisták is rájöttek, milyen kvalitású kocsikat képes gyártani, és hosszú történelme során Magyarországhoz is több szálon kötődött. Sajnos már csak teherautókat készítenek, de sokak emlékében ott élnek a V8-as, farmotoros limuzinok.
Enyhe, de időszerű modellfrissítésen esett át a Toyota öt éve bemutatott élményautója, a GT86. Csak apróságok változtak, a lényeg továbbra is az, hogy ennyi pénzért csak egy autó van, ami nagyobb vezetési élményt ad, de végül is az is ugyanez, csak Subaru BRZ-nek hívják. 
Brutális emissziós szigorítással veszik rá a nagy gyártókat elektromos- és hibrid autók gyártására.
A popkultúra legismertebb Ferrarija, egy 308 GTS Quattrovalvole is ott lesz a balatonfüredi Concours d'Élégance szépségversenyen.
Aligha lesz már idén erősebb lakossági autópályás videó a Nissant kényszervontató kamionosnál.
Meg fogjuk húzni, le fogjuk padkázni, kapni fogja hideg motorra a vaskos gázfröccsöket.
A Model K-EV valószínűleg a Sanghaji Autószalon legkülönösebb tanulmányautója: négy ajtaja van, és mind máshogy nyílik.
Pedig nem akartam, csak hát felbukkant a tuti vétel, és lépni kellett.
Sokszor döbbentünk a túra során, és mindig azt hittük, nem lehet jobb. De most lett: hóban fagyban, 1700 méter magasan, a világ legjobb pályáján.
Sokszor döbbentünk a túra során, és mindig azt hittük, nem lehet jobb. De most lett: hóban fagyban, 1700 méter magasan, a világ legjobb pályáján.
Szombaton Parkoló Parádé, benne van a pakliban, hogy nem ázol meg.
A pécsi Esztergár Lajos utcában, a Radnóti Miklós Közgazdasági Szakközépiskolával szemben parkoló autó kapott lángra pénteken kora délután. Nem sokkal később fel is robbant a jármű.