2017. november 19. vasárnap, Erzsébet
a a a
Összes autó/motor hír
Rövid leírások megjelenítése: Be /  Ki
Te mit áldoznál fel azért, hogy konnektorból tankolhass és ingyen parkolj? - kérdezi a Toyota. Ezt még otthon is tele tudod nyomni árammal.
Te mit áldoznál fel azért, hogy konnektorból tankolhass és ingyen parkolj? - kérdezi a Toyota. Ezt még otthon is tele tudod nyomni árammal.
Kevés menőbb dolog van annál, mint saját két kezeddel épített, zöld rendszámos autóddal veretni a forgalomban. Még akkor is, ha az a házibarkács villanyos amúgy egy borzalmas lélekvesztő.
Futamgyőztes autó, de olyanból volt pár a német világbajnoknak. Fele ennyit vártak érte.
Mire számítsak 200 ezer kilométeres, automata váltós példányoknál? Az S80 a favorit.
Villanyautóban ugyan még nem állnak jól, de a Mazdával közösen addig összehoznak valamit.
Szép? Ugyan már. Erős? Hatvan lóerő, hahahaha! Mégis tudhat valamit, ha így tartja az árát.
Ma már egyértelműnek tűnik: ha BMW, Suzuki vagy Peugeot, akkor autó. Esetleg motorkerékpár. De nem ezzel kezdték, ahogy sokan mások sem.
A Virtus az aktuális Polo négyajtós változata, már a VW legfrissebb kisautó-alapjain.
Elkészült a korábban beígért benzin-elektromos Clarity, jó fogyasztással és jelentős null-emmissziós hatótávval.
Elkészült egy videófalas, high-tech terem. Nemsokára ez lesz a reptér agya.
A 3,6 literes, hathengeres bokszer nekifeszült a görgőknek, a 911-es segge szépen leült, s közben felcsendült a motorhang, amire hónapok óta vártunk.
A 3,6 literes, hathengeres bokszer nekifeszült a görgőknek, a 911-es segge szépen leült, s közben felcsendült a motorhang, amire hónapok óta vártunk.
Újabb frissítés előtt áll a Mazda nagy szedánja, az új változatot a hónap végén mutatják be.
Egyszerűen csak Seminek hívják, és állítólag 800 kilométert is elmegy egyetlen töltéssel, a maximális megengedett terheléssel.
Egyszerűen csak Seminek hívják, és állítólag 800 kilométert is elmegy egyetlen töltéssel, a maximális megengedett terheléssel.
Hatalmas anyagi bukás után, de elválnak az útjaink a C5-tel. Egyszerűbb benzinesre vágyom.
A dizájn minden, csak nem forradalmi, viszont az új X3 tágasabb, jobb minőségű és műszakilag is up to date. Kipróbáltuk.
"Ne reklámozzuk már azt, hogy a sok nyugati szemetet elhozzuk és itt kendácsolunk belőle valamit."
Százra 1,9, százhatvanra 4,2 másodperces gyorsulási időt ígérnek, a végsebesség pedig 400 km/h felett lesz.
Az új "Coptinellek" a Készenléti Rendőrségnél állnak szolgálatba.
Nagyapja Danuvia motorját építi újra az unoka, elvinné még egy körre a nagyit. A blokk viszont egyelőre nincs meg.
Nem valószínű, hogy létezik ennél drágább Peugeot gyártmányú autó, de az L45-öt ismerve ez érthető is.
Szoktuk volt mondani, manapság a BMW csinálja a legjobb Mercedeseket. Néha viszont a Mercedestől érkezik egy istentelenül jó BMW.
Szegény, szegény Tesla. Annyira eszementen gyorsak a kétmotoros, összkerekes Model S-ek, hogy már senki fel se néz, ha éppen lenyomják a világ összes szupersportautóját.
Szegény, szegény Tesla. Annyira eszementen gyorsak a kétmotoros, összkerekes Model S-ek, hogy már senki fel se néz, ha éppen lenyomják a világ összes szupersportautóját.
Minden jel arra utal, hogy az EU területén néhány éven belül kötelezővé tehetik az automata vészfék-rendszerek (AEB) beépítését az új autókba.
Minden jel arra utal, hogy az EU területén néhány éven belül kötelezővé tehetik az automata vészfék-rendszerek (AEB) beépítését az új autókba.
Ha minden jól megy, egy év múlva leleplezik az új négyhengeres nakedet.
Bejelentették, hogy a Red Bull Aston Martinból készül egy pálya-változat is. Erősebb és könnyebb, mint az utcai.
Lélektani határ ez - derék, mezei igavónót gyűjtsünk-e be a szalonból, vagy kockáztassunk egy picit, mondjunk le a garancia jó részéről, de egy még hosszú életű, csillogást is adó szép autóba tegyük-e a pénzt?
A versenyautó-építő óriás bemutatta első utcai modelljét. Ránézésre is hibátlan, talán túlzottan is.
Flat trackelni valószínűleg alkalmatlan, de a fényt igen szépen veri vissza.